Prvá vodíková električka v Číne. Jediná emisia je voda, električka nevypúšťa žiadne emisie. Žiadne oxidy nitrogénu sa neprodukujú nakoľko teplota reakcie v palivových článkoch je kontrolovaná pod 100 °C.
Prvá vodíková električka v Číne poháňaná vodíkovými palivovými článkami začala jazdiť v Číne. Urobila tak veľký krok k aplikácii zelenej energie vo verejnej doprave.
Vyvinutá a vyrobená v Číne. Je to prvá hybridná električka s vodíkom ako hlavným zdrojom. (podľa China Railway Rolling Corporation Tangshan Co, výrobca)
Električka bola uvedená do prevádzky prvý krát v Tangshan, v China’s Hebei Province, state-run Xinhua.
Prvá vodíková električka v Číne. Jediná emisia je voda, električka nevypúšťa žiadne emisie. Žiadne oxidy nitrogénu sa neprodukujú nakoľko teplota reakcie v palivových článkoch je kontrolovaná pod 100 °C.
Vzdialenosť medzi podlahou a koľajami je len 35 cm. Vďaka najnovšej nízko podlažnej technológii kde sa môže odstrániť nástupný ostrovček pre ľahšie nastupovanie.
Električka má tri vozne so 66 sedadlami. Môže prejsť 40 km maximálnou rýchlosťou 70 km/h po načerpaní 12 kg vodíka.
Električka je prevádzkovaná na 136 rokov starej trati v Tangshan City, v jednom z najstarších Čínskych priemyselných miest.